sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Shoot: I like you~!


Musiikki päälle

IMG_4507
Puistossa penkki, penkillä poika 
Vieressä tyttö ja hiljaisuus
IMG_4508
Puhua ois hyvä 
Mut sanat niin kuin pähkinä kurkkuun takertuu
IMG_4509
Palelevat sormet toistensa lomaan arkana
 purkalta maistuva suu
IMG_4510
Laukkaava sydän ja totinen on poika 
Kun kumartuu ja kuiskaten lausuu
IMG_4512
Mä tykkään susta niin että halkeen 
Mä tykkään susta niin että halkeen
IMG_4514
Ruuhkassa auto, autossa ratti 
Ja elämisen pyörteissä uurtuneet 
kädet jotka ohjaa vakavin ottein ja
 Jälkeen vuosikymmenten
IMG_4515
Muistavat penkin
 Muistavat tytön 
 Muistavat sanat jotka lausuttiin
IMG_4517
Voi kunpa vielä 
Voi kunpa joku tulisi ja sanoisi niin
IMG_4518
Mä tykkään susta niin että halkeen 
Mä tykkään susta niin että halkeen
IMG_4519
Mä tykkään susta niin että halkeen 
Mä tykkään susta niin että halkeen
Ja jossain on aina puisto ja penkki, 
 Tyttö ja poika ja hiljaisuus
IMG_4521
Puhua ois hyvä, 
mut sanat niin kuin pähkinä kurkkuun takertuu
IMG_4523
Mä tykkään susta niin että halkeen
 Mä tykkään susta niin että halkeen
IMG_4524
Mä tykkään susta niin että halkeen
 Mä tykkään susta niin että halkeen
IMG_4526
Mä tykkään susta niin että halkeen
 Mä tykkään susta niin että halkeen
IMG_4527
 Mä tykkään susta niin että halkeen x4

Kävin tänään kuvaamassa Junea ulkona. Lunta on satanut paljon! 
Minulla on uusi syy pitää talvesta, jos menen oikeaan aikaan ulos, saan otettua ihania kuvia, joissa laatu on ihana! ♥
Kuvasin eilen draamatarinalle jatkoa, mutta laitan sen ensiviikolla. En voinut sitä eilen laittaa, koska pikkuveljelläni oli kaverisynttärit Megazonessa. (Ja minä tietenkin olin mukana pelaamassa :D)
Huomenna taas koulua...

Mimu

3 kommenttia: