perjantai 17. tammikuuta 2014

Picfic: Hetki ilman turvaa 3/3

Musiikki päälle. (Saatan käyttää tätä muuten myöhemminkin, koska tämä on niin ihana♥)

IMG_4412 I: *Herää*
IMG_4413 I: Ai, minun pääni...mitä tapahtui?
IMG_4414 I: Hetkinen!*Nousee ylös* Missä olen!?
IMG_4415
I: Huh... Tiedän tämän paikan. Onneksi Miomilla ei ole tarpeeksi vahvat voimat heittää minua...

IMG_4416
I: Mitä hittoa! Miksi minulla on tälläiset ihanat vaatteet?

IMG_4417
?: En suosittele kiroilemista. Se ei auta sinua pysymään maankamaralla. Ichigo. Heh.*Naurahtaa*

IMG_4418
I:  *Kääntää päätään* Kuka olet? Ja mistä tiedät nimeni?

IMG_4420
?: Luuletko, että minä paljastaisin sinulle jotain?

IMG_4421
 I: No...minä...tuota...Minun varmasti kuuluu tietää.
?: Olet oikeassa. Sait suostuteltua.
I:Oikeasti?
?: Joo, aikuisten oikeasti.
I: Jes!
IMG_4422
?: Minä olen Zoey `Hirviöntappaja`
IMG_4423
 I: No....Hirviöntappaja, mitä teet täällä?Ja mikä tuo nimi on olevinaan?
IMG_4424
 Z: Se ei kuulu sinulle! *Sihahtaa*
I: Kunhan kysyin...
IMG_4425
Z: Äh, anna anteeksi. Minun ei olisi pitänyt olla noin tyly. Minä vain....sinä haiset niin monelta hirviöltä, että hermostun. Ne saastaiset otukset ovat pilanneet sinut, pikkusisko.
'Hirviöntappaja'on vain arvonimi.
IMG_4426
I: Minähän en sinun siskosi ole! 
IMG_4428
 Z: Tätä on vaikea selittää, mutta olet oikea kaksoissiskoni. June ja Miomi...eivät ole mitään sukua.

IMG_4429
 I: *Liikahtaa hermostuneesti* Mistä...mistä tiedän, ettet valehtele?
IMG_4430
 Z: Aijai, sinut on koulutettu hyvin. Bon. Kysy minulta vaikka kysymys.
IMG_4431
 I: Minkä ikäinen olet?
Z: 16, sekö kysymyksesi oli?
I: Ei. Ja emme voi olla kaksosia, koska olen sinua kaksi vuotta vanhempi.
Z: Sinulle on siis valehdeltu iästäkin.
IMG_4432
 I: Jokin sisälläni käskee uskomaan sinua, mutta järkeni sanoo toista. Jos olet siskoni, tiedät miten vanhempani kuolivat.
Z: Alice tappoi heidät, jos siis tarkoitat adoptiovanhempiasi.
I: Onko minulle valehdeltu ikäni!? Minä tapan sen, joka on tämän keksinyt!
IMG_4433
Z: *Alkaa hihittää*
I: Mitä nyt? Olen tosissani...
Z: En minä sitä. Sinä vain...joutuisit tappamaan jo kuolleen hirviönmetsästäjän.
I: Siis minkä!
IMG_4434
 Z: Hirviönmetsästäjän. Me pidämme huolen siitä, että hirviöt-kuten noidat, vampyyrit sunmuut otukset- katoavat maan päältä. Myös sinä, Ichigo, olet hirviönmetsästäjä.
IMG_4435
I: Mutta...minähän osaan magiaa.
IMG_4436
Z: Katsos, kun mekään emme ole täysin ihmisiä. Magia on sinun kykysi, minun kykyni taas on aseiden käyttö ja jousiammunta yms. 
IMG_4437
I: *Kavahtaa taaksepäin* A-aseiden!
Z: Niin...
IMG_4438
I: Montako hirviötä, kuten sinä sanot, olet tappanut?
Z:*Hermostuu* En minä tiedä! Sadoittain kai...*tiuskaisee*
I: Zoey...
IMG_4440
 Z: Äh...En minä vahingoita ystäviäsi.
IMG_4441
I: Kiitos. Tule mennään sisälle juttelemaan. Täällä on aika kylmä.
IMG_4442
 Z: Mennään vain.
IMG_4444
 Z: Onko Haru paikalla?
I: On. Miten niin?
Z: Minun täytyy pyytää häntä hakemaan erään tappamani sielun luokseni sopimaan.
I: Kenen kanssa haluat puhua?
IMG_4446
 Z: Äidin

***
Hei taas! On mennyt melkein viikko viime postauksesta. Anteeksi. Minulla on ollut hieman kiire, kun on koulun valinnaisaineiden valitsemista ja TET-paikan etsimistä. Yritän taas ottaa kuvia viikonloppuna. :3

Mimu

3 kommenttia: