maanantai 9. maaliskuuta 2015

JKL miitti 7.3. ʕ•͡ɛ•͡ʼʼʔ

Paremman otsikon puutteessa...
Eli lauantaina oli miitti ja tuli otettua muutama surkealaatuinen kuva. Nauttikaa siis keltaisuudesta ja tärähtyneisyydestä ja kiittäkää tästä kaikesta Jyväskylän kauppakeskusten surkeaa valoitusta. ^__^
Kasaan nukkejen omistajien blogit loppuun, koska olen laiska. .__.

IMG_8042
Katsokaa nyt niitä. Niin suloisia. ♥

IMG_8043  

 En aijemmin pitänyt mint versiosta, mutta tämä tyttönen on oikein suloinen. :3

IMG_8047 Japsin nukkeloisia, nekin suloisia kuin mitkä!

IMG_8052

IMG_8098

 Saran pulleroiset palleroiset. Lavender on niin kaunis~

IMG_8077
 
IMG_8085
 Näiden neljän nuken omistajan kanssa, Elinako se oli (anteeksi, mulla on surkea nimimuisti), "hengailin" miitin aikana.

IMG_8088
 Jaha...omat nuket.
Mukana siis oli Scarlett, Miomi, Naomi ja Chima

IMG_8090
 Tämä. Oli. Aivan. Ihana!

IMG_8096
 Lisää ihania nukkeloisia!



IMG_8108
 Sinihiuksinen Akoya, harmi etten saanut parempaa kuvaa, mutta kaunis neitokainen silti on. :3



IMG_8124
Ja ainut nukke, jonka uskalsin varastaa raahata kuvattavaksi oli kaikista taeista lempparini ja unelmanukkeni ja...*miljoona lisää hehkutusta* Gyro! Se on niin kaunis! Eikun komea?
Nukkesuunnitelmani vaihtoivat järjestystä heti miitin jälkeen, en enää ikinä epäröi tämän mallin hankkimista, se vain on niin upea! ♥
Kiitos sinä ihminen, joka annoit minun edes koskea tähän upeaan nukkeen. (シ_ _)シ

IMG_8128
 Ryhmistä

IMG_8135
IMG_8140
IMG_8141
IMG_8144
IMG_8148
IMG_8149
 Chima ja Naomi yrittävät naamioitua pastelli-ihanuuksien sekaan

IMG_8159
 Miten voi kahdella samanmallisella nukella olla näin paljon eroa? Oma Chimani ja Elinan Diana.

IMG_8162
 Clair-ryhmis, Scarlett ja Elinan Linette

IMG_8169
 Tässä näette kaimani Mirandan, joka on minua ainakin 1000 kertaa kauniimpi. C:

IMG_8171
 Tässä välissä käytiin syömässä, minä en syönyt mitään näin btw, ja osa lähti. Siirryimme siis Forumin käytäville pyörimään, eikä yksikään vartija tullut häätämään. (Ainakaan sen aikaa, kun minä olin)

Jostain syystä Chima päätyi Japsin nukkeloisten sekaan.
Chima-kulta, enhän minä näin huono omistaja ollut? ;__;

IMG_8180
 Iloiselta näyttää. ;__;

IMG_8183
IMG_8184
 Loppukuvista en oikein voi sanoa mitään. Porukka taisi alkaa hieman väsyä ja nuket kasaantuivat keoksi käytävälle. 
Sitten jouduin lähtemään kotia syömään. :3

Blogit: (Sanokaa, jos bloginne puuttuu listasta, vaikka olitte miitissä)

Sanokaa, jos linkit ei toimi tai vievät väärään osoitteeseen.

Mimu



3 kommenttia: