perjantai 12. syyskuuta 2014

Traconinfopostausmikälie...

Heipsan!
Olen siis menossa Traconiin (vailla seuraa nyyh...;__; ) ja meinasin käydä myös gosupermodelin nukkemiitissä.
Saatte nyt vanhat kuvat nukeista, jotka otan mukaan. Eli mukaan lähtevät Miomi ja June(joka kyllä on ryöstänyt Harun obitsun):

IMG_6149
IMG_5304

 Laitan tähän myös kuvan itsestäni, jotta voisitte tulla vetämään minua hihasta ja jutella minulle. Ja liittyä seurakseni, jos huvittaa. Muuten taidan olla aikalailla yksin. Eh... Olen hirvittävän ujo, mutta minä yritän puhua, ja vastaan, jos minulta kysytään. Nukkejani saa myös tulla räpeltämään, mutta saat varautua siihen, että varmistan, ettet riko vahingossakaan. :3
Tässä siis minä sekä lauantaina, että sunnuntaina:

Tää ei oo paras kuva musta, mutta kelvatkoon...

Mimu

2 kommenttia: