keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Picfic: Kohtalon vangit 1/?




IMG_4972
Haru: Talvi on hirvittävän pitkästyttävä. Kaikki on karua ja valkoista. Mutta tämä talvi on pahin. Ichigo on uppoutunut mietteisiinsä, koska Zoeyn kertomat asiat eivät ole niin helppoja niellä.
?: Mitä minun pitäisi tehdä?...
 
IMG_4974
Haru: *Hätkähtää* Kuka-?*Kääntää päätään*

IMG_4975
IMG_4977
 Haru: Zoey? Mitä hän täällä tekee? Ellei...

IMG_4978
 Haru: *Nousee* Minun täytyy...
*Raks*

IMG_4979
 Haru: *Säikähtää* Toivottavasti hän ei huomannut minua!

IMG_4980
 Haru: *Hipsii poispäin*

IMG_4984
 Zoey:*Puhuu itsekseen* Miten voin saada muiden luottamuksen, jos he pelkäävät minun puukottavan itseään selkään milloin tahansa? Kirjaimellisesti.

IMG_4985
 Zoey: Ymmärränhän minä sen. Todella. Mutta silti...

IMG_4986
 Zoey: Se tuntuu niin oudolta. Minä vain....haluaisin suojella Ichigolle tärkeitä ihmisiä.

IMG_4981
 Kops

IMG_4987
 Zoey: *Kääntää päätään* ??

IMG_4982
 Haru: Nyt, voin vakoilla rauhassa. Heh. ^^

IMG_4983
Zoey: Haru?!
Haru: *Paniikki* Eh...tuota...minä...heh...
IMG_4988
Zoey: Haru, mitä...mitä sinä täällä teet?


IMG_4989
Haru: *Kävelee Zoeyn luokse*

IMG_4990
Zoey: Niin...Miksi vakoilit minua?

IMG_4991
 Haru: Äh...en minä sinua _ensin_ vakoillut.
Zoey: Miksi sitten olet täällä?

IMG_4992
 Haru: Mietin, minne Chima on voinut kadota.
Zoey: Chima? Ai se Alicen ihmisnukke?
Haru: Juuri hän. Hän karkasi tänään näkyvistä ja ajattelin...että sinä tietäisit.

IMG_4993
 Zoey: *Naurahtaa kuivasti* Luulit siis, että minä auttaisin Alicea?

IMG_4996
 Haru: Voisihan sen niinkin sanoa. Taisin erehtyä, vai?

IMG_4997
 Zoey: *Alkaa hymyilemään* Erehdyit, pahasti. Minut on lähetetty tappamaan Alice ja niin minä haluankin tehdä.

IMG_4998
 Haru: Moni meistä pyrkii tappamaan hänet. Kaikki vain eivät ole tarpeeksi voimakkaita yksin.
Et tainnut siis tulla puhumaan äidillesi?

IMG_4999
 Zoey: Tulin...mutta en pyytämään anteeksi. Tapoin hänet syystä. Äiti nimittäin...*nielaisee*

IMG_5000
Zoey: Hän...tappoi isän.
Haru: Ikävää
Zoey: En halua, että Ichigo kuolee, silloin minulle jäisi vain...hän

IMG_5001
 Haru: Ymmärrän. Sinulla on aika samanlainen tilanne kuin Naomilla.

IMG_5002
 Haru: Oikeastaan, tästä voi tulla aika jännittävää.
Zoey: Mitä tarkoitat?
Haru: Sitä vain, että...äh, en tiedä.

IMG_5003
Zoey: Minusta tuntuu, että Alice suunnittelee jotain suurta.

IMG_5006
 Zoey: Jotain, joka täytyy pysäyttää heti.

...

Helou! 
Olen väsynyt, siis tänään koulusta olin laskettelemassa. Pahinta ehkä tänään oli, kun törmäsin ihanstukseeni lasketteluhissin jonossa. Heh...
Mutta nyt siis muihin asioihin. En seuraavana viikonloppuna saa luultavasti otettua kuvia, koska menen serkkujeni luokse. Mutta sen korvaa HIIHTOLOMA! Nuketusintokin on suuri, vaikka kuvausideat ovat vähissä. Kyllä niitä kuitenkin yhtäkkiä keksii. Humenna ja ylihuomenna on vielä kokeita, joten olen sitten varmasti väsynyt.
Ne ystävänpäiväkuvat jäivät ottamatta, koska viikonloppuna oli kaikenlaista sählinkiä. Älkää siis suuttuko ihanat 62 lukijaani. ♥


Mimu

4 kommenttia:

  1. Huuui, tosi pelottavaa tuo musiikki taustalla ! >o<
    Mutta hieno kuvatarina muuten, odotan innolla jatkoa .. <3

    VastaaPoista
  2. Tää on tosi hieno kuvatarina! Ja sä omistat niin ihastuttavat nuketkin :3 Ja aika karaistava musa taustalla ;-; Mut se sopi hyvin tähän kuvatariaan :) Postaa taas pian.

    VastaaPoista
  3. ihanaa, rakastan sun kt C, nää on persoonallisia, jännittäviä ja musiikki tuo tunnelmaa! kuvat & nuket olivat hyviä/täydellisiä <:

    VastaaPoista