maanantai 23. joulukuuta 2013

Picfic: Hetki ilman tuvaa 2/?

Puhuu
Huutaa
Ajattelee
*Tekee*
I: Toivottavasti en myöhästynyt.
A: Et voi pidätellä koko aikaa.
M: Voin!
I: Voi ei! Olin sittenkin myöhässä! Minun on keksittävä jotain.
I: Alice! Jätä pikkusiskoni rauhaan! *Huutaa*
A: *Kääntää päätään Ichigon suuntaan* Mitä! Sinun ei pitänyt olla ulkoiluihminen.
I: Minulla on apulaisia, joita ilman olisit onnistunut suunnitelmassasi. 

I: Mutta et onnistunut. Siitä saat kiittää Naomia.

A: Senkin... *Puristaa kättään nyrkkiin*

A: *Huokaisee syvään* Taidan hoidella sinut ensin Ichigo.
M: *Aikoo kaataa Chiman*

M: *Horjahtaa*

A: *Kääntää päätään Miomin suuntaan* Älä yritä mitään! *Taikoo*

I: Miomii!
A: Hah, sehän oli helppoa.
 
I: Alice, en tiedä, miten olet vienyt Chiman kehon, mutta minä silti kostan sinulle sen ja Miomin satuttamisen. Saat maksaa siitä hengelläsi. *Murahtaa*

A: *Torjuu Ichigon hyökkäyksen* Luuletko päihittäväsi minut noin helpoilla loitsuilla?

M: *Nousee ja hengittää raskaasti* I...chi..go...täy..tyy...

M: *Lausuu loitsun* Pelastaa...Ichigo...

A: *Loikkaa Miomin taikapallon yli* Oho. >:3

I: Ei, ei!
M: Ichigo! EI!
 
I: *Katoaa*AAAAH!
M: Ei! Ichigo!

M:Ichigoo!
  
M: Eieieieieiei, ei. Mitä minä tein? Ichigo! Ichigooh!
 
A: Minun työni on täällä tehty. *Katoaa*
M: I...Ichigo?...Ichigo!

....

Siinä. Tämän teossa kesti kauan. Latasin kuvat myös Flickrin kautta, koska laatu on ollut nyt niin hirveää ja päätin kokeilla tätä.
Hyvää joulua kaikille!

Mimu

3 kommenttia:

  1. Todella hieno ja jännittävä kuvatarina ! ;o; <3 Ja hienot muokkaukset !
    Jatkoa tälle, ja hauskaa joulua ! (;

    VastaaPoista
  2. Kauniit muokkaukset, ja hyvin etenevä tarina :3 millä muokkasit 8)

    VastaaPoista