tiistai 5. marraskuuta 2013

KT: Hetki ilman turvaa 1/?

Draamikselle jatkoa. Edellisiä osia ei välttämättä ole pakko lukea, mutta nuket viittaavat pariin tapahtumaan. Nyt tämä vasta alkaa kunnolla! >:3
 Musiikki päälle luomaan tunnelmaa.

*Askelia*
M: Miksi? Onko se muka niin vaikeaa?

M: Vihaan Ichigoa ja Junea! 'Emme voi päästää sinua yksin minnekkään, koska sinulle voi tapahtua, mitä vain', 'Sinä olet vasta lapsi.' Minä olen jo 13!

Laatu...
M: Olisimpa minä vanhempi ja-!
*Askelia*
 C: Miomi? Mitä sinä täällä kylmässä räyhäät?
M: Kukaan ei ymmärrä minua. Ichigokin opettaa minulle vain tylsiä loitsuja.
 C: He ajattelevat vain sinun parastasi.
 M: Et sinäkään ymmärrä! Minä en edes saisi mennä yksin ulos, koska Alice voi muka olla, missä vain. Ichigo ja June ovat vahtineet minua enemmän sen jäkeen, kun Naomin salaisuus selvisi.
C: Ehkä he vain eivät halua menettää sinuakin Alicelle.
M: Mitä tarkoitat? Vanhempamme kuolivat tsunamissa. Vai...kuolivatko?
 C: He ovat siis myös valehdelleet sinulle? Alice tappoi heidät.
M: Älä koske minuun!
C: An...anteeksi. *Vetää kätensä pois varovaisena*
 
 M: Miksi he ovat valehdelleet minulle?
C: Miomi kuuntele. Ichigo suojelee sinua, koska sisälläsi on puhtainta ja voimakkainta magiaa, jota on Alicen jälkeen nähty. Olet perinyt kaikki sukunne kuninkaalisen ja vanhan magian.
C: Sukusi juurtuu ensimmäisistä noidista ja velhoista. Ichigo uskoo, että min..Alice aiko tappaa sinut ensimmäisenä.
M: Miksi? Ja Ichigo on aina ollut perheemme voimakkain noita.
 C: Koska sinunlaisiasi ei ole paljoa ja olet hänelle uhka. Koikelle tätä.
C: Ajattele hyviä tai pahoja asioita....
 C: Ja yhdistä ne yhteen energiapalloon. Se on voimakas ase.
 M: Minä osaan jo tuon, mutta muuten....en ole kovin hyvä.

 M: Hetkinen! Miksi Chima kertoisi minulle tästä? Miksi hän opettaisi minua? Ellei...
 M: *Nousee*
M: Sinä et ole Chima! Mitä olet tehnyt hänelle? Kuka olet?!  
 C: Et olekkaan mikään tyhmä tyttö. Olen sinulle mysteeri. *Nauraa omahyväisesti*
 M: En ole varma, kuka olet....
M: *Tekee energiapallon* Minulla on epäilykseni ja sinä et tule saamaan haluamaasi....
M: Alice



Siinä se. Mitäs piditte. Tätä kuvatessani oli jo aika pimeää ja viimeiset kuvat oli vaikea ottaa. Lisäksi sormeni ja jalkani olivat jäässä loppuvaiheessa, mutta ihan hauskaa kuitenkin oli. Sain idean ja juoksin heti kuvaamaan sitä.

Juhlis tulee pian ja se onkin jaettu kahteen osaan. Katsotaan, tuleeko teitä lukijoita siihen mennessä yli 45. nwn

Kommentteja?



7 kommenttia:

  1. Ooh mikä kuvatarina x3 Ihanat nuket sulla ja tykkäsin kans musiikista ~

    VastaaPoista
  2. Woow *o* Tosi hieno ja jännittävä kt!
    Jatkoaaaa <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille kehuista. ♥ Kuvatarinaan käytinkin aikaa ja jätin ensimmäiset tylsät selitystarinat pois.

    VastaaPoista
  4. Hyvä! Miomi on niin kawaii :33

    VastaaPoista
  5. Sulla on todella ihania nukkeja!! Oon niin kade!! Mä oon ostamassa Pullip Merliä niin aikoisin tilata plasticpopista kuinka paljon postikulut ovat? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥
      Ja postikulut ovat plasticpopissa noin 15€, mutta sieltä kaikki nuket ovatkin tulleet kotiin asti.

      Poista