perjantai 9. joulukuuta 2011

KT: Sima

 Hello, everybady!

Moi taas, pitkästä aikaan. Oon huono bloggaaja, mutta minulla on 1 lukija ja yks piilolukija aiemmin oli 2 lukijaa, kiitos teille. Näin joulun alla olen hieman hidas bloggaaja. Uusi ylägraffu tulee, kun saan kuvat koneelle. =) Se on sitten ehkä koko talven. Sitten jouluinen kuvatarina tulee myöhemmin. Nyt tämä kuvatarina:

puhuu, kertoja,miettii/ajattelee, mutisee, *tekee*
I: Ichigo
M: Minä/Mimu
Sm: Siman myyjä

I: Moi jätti.

M: Mihin sä tarviit kauppakassia?
I: Mä meen kauppaan. *läähättää*

                                                         M: Ok...
I: Siellä se näkyy!

M: Mikä ihmeen Sima?

I: Vähän, niinkuin sun Siwa mut W on käännetty toisin päin eli M.
                                           M: Ok... Mennään... Tai siis sä meet, kun mä en mahu.
I: *Menee sisälle*

Sm: Tervetuloa Simaan!

Voit ostaa liput Särkänlahteen nyt myös Simasta!

Sm: Mitäs neidille saisi olla?

                                                           Jatkuu...
Juu mää oon laiska enkä jaksanu pistää enempää joten Moikka!

Mimu =3

2 kommenttia:

  1. Päätinpä liittyä lukiaksi>:D Tosi kiva tarina,muuten!
    ..Pystyisitkö sä liitymään mun blogiin?

    VastaaPoista
  2. Kiva♥ Tietty voin liittyä sun lukijaksi. Ja tota jatkoa tulee, kun ehdin. :)

    VastaaPoista